Monday, August 3, 2015

MOSKIIIIIIITTTTOOOOOO

Alustan hästi hea uudisega. See nädal suutsin  ( nii mõnegi inimese heameeleks) ära lõhkuda enda telefoni. Mis tähendab, et ma kindlasti ei vasta enam mõnda aega whatsappis ning internetis käimisega on üldse veidi raskusi, kuid saame hakkama. Saangi 21 sajandi peamist sõltuvust ravida hoolega.
Juhtus see õnnelik seik siis nii, et tülitsesin töökaaslasega ( tyler), kes kahjuks pidevalt jääb hiljaks ja ei saa enda tööülesannetega hakkama ning lisaks kõigele varastab köögist ja vaidleb vastu ning valetab. Minu suur suu ei suutnud taas vait olla ja ütlesin talle kõik välja peale järjekordset intsidenti ning enam ta minuga suurt suhelda ei taha. Ma siis üritasin tooli pealt võtta enda kotti ja telefon kukkus maha ning ekraan läks kildudeks. Ehk telefon muidu töötab aga puutetundlik ekraan on kogu süsteemi võti, seega kasutada seda ikka ei saa. Ehk ostan varsti uue siit. 

Seega see on ka seletuseks, miks ei ole mul siin blogipostituses eriti pilte. Esmaspäeval jäi karaoke ära ning teisipäeviti on meil nüüd Kataloonia õhtu, mis tähendab, et tähistame selle piirkonna ( kuna olgem täpsed, ma asul Catalunyas, mitte Spanis) olemasolu ja ajalugu ning traditsioone.  Minul oli vaba õhtu , kuid pilte saan ikka jagada. 

Traditsiooniline hispaania kook.

Ja mingi põlev rumm ?! Crema on nimi.  Jää oli otsas vist...

Aga inimestele vist meeldis. 

Siis igapäevaselt peaaegu teeme nüüd ka aquavolleyt tööl, mis on fun. 

Minu vaba päev on nüüd iga nädal kolmapäeval ning ka teisipäeva õhtu on vaba. Seega kolmapäeval käisin Lloret de Maris taas kindluses jalutamas, 128 trepiastet + veel miljon ja sada muud treenivat raskust, aga ülivinge oli.  Ning seal oli ka üks parimaid Mehhiko restorane, kes ma elus käinud olen. Siiamaani unistan sealsest söögist, sest siin on juba kõigest kopp ees. 

Soovitan. Dagne approval on olemas.  Kindlusest alla jalutades oli üli rahulikud ja kivised vaiksed koopad, kus oli mõnus istuda ja vaadet nautida ning elu üle järele mõelda, nagu duši all olles.


Ning ülejäänud nädal möödus samamoodi töötades ja magades, nagu ikka.  Proovisime veel ühe head ja huvitavat asja, mis kindlasti ei olnud hea idee. Topless päevitamine. Karita ja mina nutsime terve nädal aega ja sügasime ennast ning vandusime et never again.  Aga tehtud-nähtud !

Ning pühapäeval on mul vaba lõuna ja käisime mägedes quadiga sõitmas, mis oli hästi mõnus. Korraks meenutas Eestit isegi, kui rohkem puid nägin :D 
Ning õhtul proovisime tüdrukutega uuesti, et kuidas oleks välja minna üle pika aja . Kahjuks nagu ikka, igavad nagu oleme, tegime ühe joogi, sõime ja läksime koju magama.

Ning kiire seletus ka meie panga- ja palgasüsteemile. Nimelt saame iga kuu alguses tšeki enda palgaks ja peame sellega ise panka minema, nagu oleks sajandi astunud tagasi ajas. Ja pangas läheb 5 päeva aega ning seal on kindlasti 7 fossiili ja 6lapsega pere ning muud mured. Ja pank on lahti tööpäeviti 8-14 ?!  Ning seal on kõik higised tööinimesed oma kopikaid lunastamas. Õudne. Ma armastan Eestit. 

Kontakteeruge minuga hetkel läbi facebooki ja kohusetundlik tööline, nagu ma olen. Ma vastan töö ajal hotelli arvutist :) 
Seni püüan hotellikülalisi rohkem vältida, kuna hetkel on meil veidi ülemeelikud kliendid, kes igal võimalusel tahavad meid vette visata. Seni on mu kiired jalad mind päästnud, aga eks ma sinna basseini ilmselt varsti lendan. 
Ja suur armastus ja pühendus moskiitodele, tänu kellele on mul suur Eiffel otsa ees ja kõik jalad ära söödud. Kaunis neiu olen nüüd siin ja kõik küsivad, et kas kaklesin, et selline välja näen.  Ostsin siis 2 eurtsiga jumestuskreemi ( milline väljaminek) ja elu läheb jälle edasi. 45 kraadises kuumuses meikida ennast ..kindel hea mõte. 
Ning endiselt olen ka segaduses lõuna ajal, mis kellaks peab tööle minema.

Olete mulle armsad. Ja saatke palun kohupiima ja musta leiba. 

tänan. 

No comments:

Post a Comment