Tuesday, August 25, 2015

eestlased, eestlased, eestlased

Uus nädal on täies hoos ja siiamaani on olnud ainult väga vinge ja teguderohke. Kuumad ilmad, palju tööd ja vinged inimesed. 


Kuumad Broadway showd.

Vingete ja andekate tantsijatega.


Ja pulli ka natukene . Mask filmi mäletate? See etendus ka meil .

Meie hotelliketi teise hotelli administraator ning varasem animatsiooni boss. Hästi lahe kutt nimega Xavi. Vabameelne ja häbi on, aga ei tunne- nagu minagi. Tegi terve hotelli publiku ees kava laulule ''Big spender''.. tehes naiste sületantsu liigutusi ja tuleb välja, et nii mõnigi naine jääks talle alla...
Nalja saab!

Esmaspäevased ilusalongitunnid Kadri käe all taaskord.

Ning täna, teisipäeval, oli meil uus activity lastele. Waterwar ehk veesõda. Me panime üle 100 õhupalli vett täis ja neid jagub umbes minutiks. Hullumaja. 
Aga nalja sai rohkem kui palju ning lapsed otsustasid kõik, et sihtmärk olen hoopis mina. Nii ma siis sain kõikide veepommide, püstolite ja veeämbritega pihta. Mu töö see ongi ja naerdes võtsin saatuse vastu. 

Mõõõõõnus !!

Meie miniclubi esine ala, kus teeme pallimänge ja kus oli ka waterwar ning kus on basseinid. Ehk minu igapäevane vaade töökohalt. 

Peale veesõda veel õnnelikum... ja läbivettinud. 

Kadri ei kurda samuti elu üle eriti. 

ja kõige lahedam uudis selles kuus.... sain Eesti pere käest kommi !  MESIKÄPP ! Ma igatsen meie sööki nii väga.. hapukapsas, kartulisalat, kodujuust, must leib, kohupiim, kohukesed, normaalne piim, ühepajatoit, head kartulid koduse tilliga... ma ei jõua ära oodata juba ! Iga päev igatsusega räägime sellest ! 
Ja mesikäpp pani veel rohkem igatsema. Aga juba 20 päeva pärast on see kõik mu käeulatuses.. :)

Ja siinkohal otsustasime ka hotellibossi auto turuväärtust tõsta, kuna meil oli igav ja ootasime sööki. Pulli peab saama ja kui kuidagi muudmoodi ei saa, siis tuleb ise teha.

Näeme peagi !

No comments:

Post a Comment