Monday, August 10, 2015

Probleemid ja lahendused

Hei hei põgerjad, aeg on tulla mängima.  Ehk tsauu kodustele. 
Uus huvitav uudis on see, et taaskord on meie boss tööülesannetest vabastatud( juba teine boss kahe kuu jooksul- hakka või arvama, et asi on minus). Ehk ta otsustas migreeniga 17 päeva kodus olla ja meie hotell otustas, et ta võib kauemaks ka jääda, kui soovib, sest tema teeneid enam vaja ei lähe. Mis tähendab, et minu raske higi ja vaevaga tehtud graafik on täiesti mõttetu ning animatsoonis töötab nüüd 4tärni hotellis 3 inimest. Mida see tähendab?  Et ühel on vaba päev, üks peab köögis värsket mahla pressima külalistele ja siis see üks vaene piinatud hing peab iga päev 30-40 lapsega üksi tegelema. Terve päeva ! Meile otsitakse uusi inimesi, aga ma sellele enam ei looda, oleme siin ju juba 3 kuud olnud. 
Fun times. 

Seega otsustasime neljapäeva õhtul, et lähme välja. Calella tüdrukud tulid meile külla Malgrati ( Kristin, Kärolin ja Merlyn) ning käisime läbi viisakalt kõik baarid, pubid, kogunemiskohad ja klubid. Ilusti sai jälle  5 ajal koju ja järgmine päev tööle mindud. 

Öised pildid on alati hea mõte ja meenutus ilusatest inimestest.

Ning siis juba oligi reede. Ehk Mexican night. Jagan hoolega tekiilat, et inimesed ikka purjus ja sõbralikud oleksid ning tantsima tuleksid. Ja seda nad tegid. Praegu on hotellis hästi lahe ja aktiivne rahvas, kes ei istu ja vahi niisama ringi, vaid päriselt võtavad asjadest osa ! Who would have known, et selliseid inimesi ka veel on. Seega reede oli meil hästi vinge ! Hotellikülalised ei tahtnud pidu seal üldse lõpetada ja mangusid uusi laule pidevalt. Panin siis puldi kokku ja ütlesin, et teen edasi acapella... millegipärast siis ei tahtnud enam keegi .. ei tea.

Siin on näide igapäevasest Dagnest, kes ootab köögi ukse taga süüa :) Rasked hetked ja suur pea ei ole hea kombinatsioon. Samuti on tore, et köögis on kõige raskemate iseloomudega inimesed hotellis ja kurjemad.. ja mind nad armastavad nii väga ! Koguaeg köivad ringi ja üritavad mu ja Kadri nime öelda, annavad meile paremat sööki ja kutsuvad meid guapadeks.. kuigi resto tüdrukuid vähe kurjemate nimedega :D 
Elu on kui lill. 



Aga vahest harva peab siiski kodus ka süüa tegema ja eestimaad meenutama vana hea keedukartuliga. Kartooooofffel

Kommentaarid tripadvisorist mis meid kiidavad, viimased mitu nädalat ainult tore olnud kõik. Paneb naeratuse näole, kuigi ülejäänud hotell arvab, et animatsioon ei tööta. 

Juhhei. 

Siin Malgratis on mingid pidustused. Aga aktivist, nagu ma olen, ma tuimalt kõnnin mööda, kui mingid viled ja pasunad tänaval, sest noh.. koju magama tahaks. Ja üks hommik nad otsustasid sümfooniaorkestriga mulle serenaadi teha akna all. Kell 7. Oli meeldiv..

Kidri ( loe: Kadri- tema uus hispaania nimi) koos uue silmarõõmuga, kes soovib ta südant võita. Nende romantiliste seikluste uus spiooniülevaade järgmises postituses. stay tuned...

Te ei saa nüüd kohe arugi, et miks ma nii palju söögi pilte postitan. Aga ma seletan, ärge muretsega...
Nimelt, see siin on taldrik, kus on peal pasta/ frikad JA KANA.. ma kordan, KANA ! Nimelt siin me saame sööki köögist .. nii et nad ise toovad. Ja mitte keegi, mitte kunagi ei saa kana ega pastat !  Aga kuna suur armastus on köögis meie pihta siis saime lausa kolme asja.. ja terve armee söögihunnik. Ehk missioon köögiga läbi saada on olnud edukas. 

Ja koju kõndides otsustasime lõpuks ühe asja ära teha, mida oleme 3 kuud vaadanud ja mõelnud,e t varsti teeme. Ehk fish spa. Vaesed kalad peavad haisvaid jalgu näksima inimestel.  Läksime ka neile väljakutset pakkuma.

Viskasin jallud vette ja hakkasin kohe naerma, nii kõdi oli.

Ja siis hakkas niii mõnus, et lasin silma kohe looja veitsaks. 

Kadriga naudime.
Hea olla ja jalad olid pärast nagu uuued. Eestis võiks ka nii olla, selline nautimus oli 5 euro eest. 15 minutit jalavanni ja massaaž. Soovitan.

Ja nüüd üks peatükk raamatust ''7 naisega elamine''.   Ehk kraanikausis on 2 nädalat nõud aga need ei ole MITTE KELLEGI omad. Uskumatu eks. Nagu Jürgen Veberiga elaks. Ja meil on 3 tuba korteris, igal on üks nädal koristusnädal. Teised toad teatasid, et nemad ei kasuta kööki ega nõusid, seega kööki ei pese. Nüüd ma siis võtsin köögist kõik nõud ära ja ootan esimest inimest , kes segaduses näoga küsima tuleb, et mis toimub. Võitleme siin väikeseid lahinguid iga päev :D 


Ja kuna ma põhimõtte pärast enam ei pese neid teiste 2 nädala vanuseid nõusid.. siis ma pean jooma kausist.. Põhimõtete omamine on teinekord ikka tüütu :(

Ning nüüd head uudised kadedatele eestlastele. MEIL SAJAB! Ehk kõndisime tööle ja jalad olid läbimärjad, siis tegime minidiskot, nii et ise olime ka läbimärjad... ja haiged me nüüd olemegi. Väikesed kurguvalud ja nohukesed. Aga mis ei tapa, teeb imelikuks, eks. (reference to batman, nerds).Õnneks Kadri apteekerist ema pani palju rohte kaasa ja mina, kes ma olen vana rohtudevastane inimene.. võtsin isegi paar. Juba elu ilusam. Hakka või usaldama seda tabletivärki.. 

Ja nüüd laupäeva parim osa. Meil oli hotellis niiiiii vinge show ! FAME oli nimi ja ma vannun, et seal tantsis Beyonce natukene peenem kloon. Ja kõik tantsijad oli niii super. Ma vaatasin suu ammuli.

Taaskord... tagumikud, mis panevad mind 3 päeva õunu sööma, kuni meelest läheb ja ma alla annan. 


Tantsud, mis olid hullud...




Ja siis peaesineja... suure XL töösärgiga Dagne animatsioonist, kelle tantsija lavale kiskus. Kutt terve aja ähvardanud, et kunagi teeb nii ja et ikka lähme koos tantsima ja kurat, suutiski mu lavale saada. Pean ju minema, animatsioon siiski :D 

Üks kõige parem video jääb hetkel jagamata, sest ei saa siinse netiga seda siia üles laadida. 


Olime excited.

Ja terve vaatajaskond nautis sajaga. 

Ning lõpetuseks..
Kõigi muude hüüdnimede juures olen saanud ühe veel lisaks. Dagne Munndoza. 
Ja nii kutsub mind ei keegi muu kui mu hotelli boss. Tere tulemast Hispaaniasse ! :D
P.s. Karita õpetab ainult lollusi siin, seega mina seda ei õpetanud. 


Ilusat sünnipäeva mu kallile õele, oled mulle armas ja peagi tulen isiklikult juba soovima ! 

Kallistused

No comments:

Post a Comment