Saturday, August 22, 2015

Im coming home !

Hei, hei !

Uudised on nüüd sellised, et minul on taskus ( moodsa maailma kohaselt tegelikult e-maili peal) juba lennupilet tagasi olemas ! Seega te ei pea muretsema, et ma siia jään ja tagasi ei tule, jõuan Eestisse täpselt 16.09.2015 kell 20.45 Tallinna lennujaama. Ja siis vaatame edasi, kuidas sealt koju saab :) 


Eelmise kolmapäeva veetsime koos Kadriga kohtingul. 


Nagu ikka, tegi ilusalong mulle uhke soengu...

... ja olimegi valmis Malgrati nautima omas heas seltskonnas. 

Valisime Mehhiko restorani- Chamaco, mis oli imehea! Aga nende all inclusive tähendas, et nad ka proovisid meid purju joota.. isegi natukene õnnestus, 163 cm nagu ma olen.. piisab ühest sangria klaasist :)

Järgmisel päeval oli taas mehhiko õhtu ka hotellis ning saime jälle kaunid olla... kuigi see tähendas, et ma veetsin terve enda päeva non-stop hotellis. Töötades, seda kaunistades, magades all söögiruumis toolide peal, restos tekiilat jagades, tantside.. ja nii edasi . 

Meil on ka uus graafik, mis on veidi ilusam kui eelmine. Ja ka sisutihedam :)

Flamenco show see nädal oli teiste esinejatega ja 10 korda parem kui eelmine nädal. Ilusad naised, kuumad rütmid ja karm tekiila... mida veel tahta. 

Ja see on umbes pool rahvast, keda iga päev peame lõbusas tujus hoidma. 

Anname selleks enda parima igal hetkel... Siin on taas üks vahupidune näide minust ''töötamas'' :)

Nüüd veel uudiseid... meil on 3 kuu jooksul tulnud hotelli esimene EESTI perekond. Ma olin täna nii rõõmus, kui administraator mind kutsus ja tutvustas. Tuleb välja, et üks nende põhjus just meie hotelli tulla, olid head kommentaarid animatsiooni ja eesti tüdrukute kohta ! Tegi südame soojaks ja teeb endiselt kui saab eesti keeles kellegi muuga ka rääkida, kui Kadriga... ja muidugi boss ja teised töötajad oskavad ka mõnda lauset... kuid neid ei saa külalistele öelda. Siis nad kõnnivad ringi ja ütlevad ainult ''Tere hommikust'' kogu aeg :) Aga seegi hea.  See eesti pere jääb nädalaks meie hotelli, oleme väga õnnelikud ja igatseme kodu veel rohkem !

Ning ma sain vihje, et Jaapanis on kuskil saar, kus elavad ainult jänesed ja teine saar, kus ainult kassid. Nüüd siis ootan, et kes minuga sinna elama tahab tulla?!

Adioooooos amigos !

No comments:

Post a Comment