Friday, July 3, 2015

Olete mind juba ära unustanud? Mina teid ei ole :)
Alustan siis otsast peale, et miks ma kaua ei ole kontakteerunud.

See on Raul. Ta töötab meie restoranis bossina ning on üks hotelli konkreetsematest ja naljakamatest inimestest. Ta eelistused kohtamiste valdkonnas jäävad rohkem meeste poole ning ainus sõna, mida ta Eesti keeles oskab ja tahab osata on.. pede. Aga ta ütleb seda hästi ilusti. Siit ka põhjus, miks ta oskab hästi näomaalinguid teha.

Tegi mulle ühe mairposa.

Valvame Eliasega hotelli. Raske töö on.


Lolat mäletate? Meie animatsiooni boss. Ühel kaunil nädalavahetusel oli meil hotelli bossi õelapse sünnipäev ja Lola viskas mulle miniclubi võtmed ning ütles, et mina pean nüüd vastutama animatsiooni eest. Just siis kui kõik bossid on majas ( meie hotelli manager, tema õde, õelapsed, vend, ema jne- neile kuulub meie hotell ja veel 5 erinevat hotelli) ja ka Calella linna animatsiooni boss. Ehk siis viskas kõik vastutuse ära meie kaela ja otsustas, et hakkab nüüdsest vetelpäästjaks.  Siin ma väljendan oma emotsioone. 

Oleme ikka sõbrad edasi, aga tööalaselt ajab vihaseks. Mina, Kadri ja Lola. 

Nüüdsest oleme kolmekesi animatsioonis- mina, Kadri ja Tyler. Üks uus kutt, kes liitus meiega. Kuid kahjuks tema ei tee mitte midagi, peale DJ mängimise. Ehk istub arvuti taga ja paneb muusikat kõvemaks ning tagasi vaiksemaks. Võime sellest järeldused teha, et oleme kahekesi Kadriga. Vastutame terve hotelli animatsiooniprogrammi eest.. ja me ei räägi isegi hispaania keelt. Fun times ! Ehk vastutus visatakse meile pidevalt ja süüdi oleme ka kõiges meie. Aga muidu on elu  ilus.

Üks hea uudis ka... saime korterisse gaasi tagasi ja sooja vee. Korraga suudeti teha õnnelikuks 7 naist ! ja nii kerge see oligi. Süüa saab jälle teha ja võibolla ma ei kaalugi siis suve lõpuks 567 kg kuna siin süüakse ainult saia ja friikaid. Jee. 

Mikus otsustas baari tööle minna ja jättis meid animatsiooni maha. Olen hea inimene ja ikka veel ta sõber.

Meie neljapäevane lõunaprogramm. Õhupalliloomad ja kloun.  Ütlesin lastele, et mingu sisse klouni vaatama, ülifun ! Lapsed vastasid, et miks peaksid... mina ju olen juba kloun. 

Üks lõuna oli mul igav, kui lapsi polnud ja täiskasvanutel oli pohmakas. 

Andrea. Mu lemmik taaskord. Peaaegu nutsin, kui tema ja ta vend ära läksid hotellist. Nagu oma lapsed juba. 

Siis kui teie kõik jaanipäeva tähistasite ( ja ma olen nii kurb, et mina ei saanud) , siis oli mei siin San Juan festival. Ehk suve algus.. põhimõtteliselt nagu meie jaanipäev- aga nemad tähistavad šampuse, koogi ja ilutulestikuga. 

Päeval Kadri harjutas minu peal õhtuseid soenguid. Mina, kui suurim juuksenäppimise fänn, olin ilmselgelt taevas. 

Valmistusime õhtuks. 

San Juan basseinis...

..ja veel.

Südaöö San Juani ajal. Siin on komme öelda üks lause ...SanilariSanilari fill de puta qui no se'l acabi. Seda tõlkida ei ole viisakas, aga tähendab, et kui sa jooki lõpuni ei joo, siis oled son of a bitch. Neile siin hästi tähtis.  Minu jaoks kahjuks see õhtu hästi ei lõppenud.... peale hotelli katusel bossidega pidutsemise ja klubide ning pidevalt selle lause kordamine, jõudsin koju ja põdesin pohmakat kaks päeva. Enam ei joo. Tänan tähelepanu eest ja vabandust, emps.

Ning kuna lõunased pausid on liiga palavad koju jalutamise jaoks, siis leidsime uue lahenduse. Magame veemadratsite peal miniclubis. Bossile jäime vahele, ta naeris ja tegi pilti. Aga üldiselt taaskord, ole loll, aga ole kaval. Siin ka väikesed San Juani nähud. 

Vahest teen ka tööd, uskuge või mitte taas. 

Ja pilte ka peeglist. Nagu pubekad ikka. 



See on hotell Amaraigua. Meie hotelliketi teine hotell Malgrat de Maris, meist 5 minuti kaugusel. Pidin ühe päeva seal töötama. Ja see hotell on ADULTS ONLY !! Kas polnud mitte pidupäev, kui ükski laps ei rippunud küljes, tatistanud ega hammustanud. ( Päriselt, mul on käte peal sinikad laste hammustustest.. kõik kes te arvate, et lapsed on ainult nunnud ja armsad) Sealne boss German on väga vinge kutt, kes tantsib hästi salsat ja on super elurõõmus. Oli hästi vinge päev- tegime sangria demonstratsiooni, piljaridt, diskot ja pulli.
Disko ja vetsuselfied.  Ettevaatlik tuleb olla blondide juuste ja vanemate meestega ka siin, mitte ainult noorematega. Disko ajal kuuleb nii mõndagi huvitavat..Mida ei tahaks korrata. 

Tegime peale diskot veel oma väikse disko naistega. 

Saime miniclubi lõpuks ka riiulid ja asju juurde, kolime vist ise ka sinna varsti sisse, kui veemadratsid meid kannatavad. 

Sõprade puu, lastega teeme sinna käejälgi ja kirjutame. 

Veel miniclubi ehk igapäevast elu, kui parasjagu basseinis ei ole.

Ning mõni päev möödub lihtsalt nii, et on ainult üks laps ja kaks tundi järejest loobib ta bingopalle mööda miniclubi ja mina korjan neid üles, nagu kutsa ning viin tagasi. 

Aga olen endiselt rahul. 


Ning vahepeal juhtus meie hotellis taaskord üks õnnetu juhtum. Nimelt kloor basseinis sattus kuidagi õhku ning mingi gaasijama oli ka. Seega üks noor tüdruk ei saanud eriti hästi hingata korraks, sest tal oli astma ka. Igatahes süütu õnnetus, aga tuli bassein kinni panna ja inimesed lasta kõik üle vaadata. Seega hotelli ees oli 3 kiirabi ning päästeamet ja politsei. Kohalikud tuttavad helistasid, et mis hotellis toimub, et kas oleme ikka terved. Ja siin levivad uudised kiirest, kuna külalised filmisid kui linna terviseinspektorid proove võtsid, siis oli hotell kohe ka lehtedes ja uudistes. Muidugi pealkirjad ikka kollasemad, nt et surmabassein ja 11 vigastatut jms. Lõbus. Inspektor läks hulluks ära, pani basseini kinni terve nädalaks, kuigi meil oli kõik puhastatud ja igasugused lollid nõuded täidetud samaks lõunaks ( nt, et hotelli retseptsioonis peab olema info kuidas kaitsta end päikese eest ?!) . Kuna meie hotelli basseinid on Malgratis kõige suuremad ja paremad, siis kujutage ainult ette kui vihased inimesed olid, et nädal aega olid kaks basseini kinni ja kõik pidid ainult kolmandasse ära mahtuma. Ja siis nad ootasid, et animatsioon teeks midagi, kuna lastel ei olnud võimalik eriti vees olla. Mõnus nädal oli. 

Vahepeal ka väikesed brasiilia showd hotellis ja kadestamisväärsed taguotsad. 

Külalistele sületantsu, miks mitte. 

Üldiselt on olla veidi väsinud ja enamus vaba aega möödub magades. Ootame ka uut animatsiooni bossi, kuid mida ei ole, seda ei ole. Ilmselt ei tule ka.  
Ümberringi olen enamus väikesed ja ilusad paigad saanud sõpradega läbi käia, kellel auto. 
Esimene vaba päev käisin Tossa de Maris, mis on väga ilus koht. 

Jalutasin kindluses ja rannas ning nautisin vaadet. 

Tossa de Mar. 

Ning teine vaba lõunapaus käisime Blaneses, mis samuti on siin lähedal. 
Dagnele kohaselt ronisin igasuguste kivide ja mägede otsa, nautisin tundide viisi vaadet ja mõtlesin, et on hea ikka elada. Olen tänulik. 

Ning ühel õhtul käisin veel Calellas õhtust söömas ning rannas.  Hästi kaunis väike restoran oli mäe otsas vaatega merele ja mägedele ning hiljem rannabaar, mis oli justkui filmist. 
Salajane väike rand, kus mina käisin öösel, pilt on päeval tehtud. Iga mai on nii suured lained, et liiv uhub kõik vastu kaljusid. Ning mäe otsas oleva restorani boss viib käsitsi kõik liiva tagasi ja ehitab uuesti ranna, et hoida enda restorani töös. Ja nii juba mitu põlvkonda. 

Rannabaar.  Kui veel kuskil suudad ennast välja lülitada ja nautida hetke, siis küünalde ja tõrvikutega rannas, kus on vaade merele ja laua peal maasika mojito. 

Nüüd taastume kiiretest aegadest ning  valmistame ette hotelli animatsiooniprogrammi ning genereerime uusi ideid ja esinejaid. Koduigatsus lõi jaanipäeva ajal korraks noaga südamesse aga kiiretel aegadel ei ole aega kurvastada. Peagi olen juba tagasi nagunii :) 

Saadan teile täpselt 20 kraadi sooja, siis jääb meile endale 25, mis oleks talutav. Sest siinsed 45 kraadi parematel päevadel on üsna kurnavad. Eriti minusugusele punapeale.. Elangi ainult lastega basseinis ja kuivi riideid ei ole ammu näinud. Nautige ilma ja suve ning looge mälestusi, armsad. 
Saadan kallistusi !


2 comments: