Monday, July 13, 2015

Hola amigos, 

Igal reedel on meil nüüd hotellis Fiesta Mexicana ehk mehhiko pidu. Pinata, tequila, muusika ja kleidid ning jutud. 
Ootan oma durumit, et peale tööd paksuks süüa. :)

Senjoritad valmis karmiks tekiilaõhtuks. Tekiila jagamise õhtuks, et siis täpsem olla.

Laupäeval oli meie endisel ülemusel ja praegusel sõbral Lolal sünnipäev- ta sai 26. Tähistasime päeval koogi ja šampaga ning õhtul läksime välja.

Tegime ühe kiirema peo Lola auks.

Pidu oli hea, Alustasime hotellis kaardimängudega ja vägijoogiga ning umbes 4 ajal tuli kellelegi meelde, et võiks edasi klubisse ka liikuda. Mina nendega kaasa ei läinud, partypooper, nagu ma olen. Väärtustasin und rohkem ja klubid ei ole väga mulle. Teised said 6 ajal koju. Ja hommikul ilusti tööle :)

Lastega on endiselt lõbus. Olen neile paberi eest, hammustamiseks olemas , patsist tirimiseks ja muudeks lõbusteks ajaviideteks. Mõnel päeval, kuigi seda on kole öelda, vihkan ma lapsi juba nii väga. Ja siis tuleb mõni teine päev, kus ma olen nii õnnelik, et saan nendega töötada.  Tõusud ja mõõnad. Kogu lastega töötamine paneb mind Martenit ja Kasparit nii väga igatsema - mu õelapsi. Suur armastus ja igatsus nende pihta. Ja kogu mu pere pihta. 

Iga esmaspäev on meil hotellis Disney show nüüd. Oleme enda programmi enamvähem paika saanud ja saime ka uue ülemuse !! Carlos - on selline veidi ontlik noormees, aga hästi hakkaja ja lõbus, tahab korraldada ja teha aga veidi tallaalune on. Ei ole just tugevaim karakter, keda näinud, aga vähemalt on tööinimene. Sellest rääkides, meie animatsioonitiimis on 4 liiget nüüd. Mina, Carlos, Kadri ja Tyler. Tyler on Usbeksistanist pärit Lätis elav Justin Bieber. Ta on 21, näeb välja nagu 16 ja räägib nagu 13. Üldiselt üsna ebameeldiv suurtes kogustes ning väike probleem on ka küljes, nimelt ühe nädala jooksul jääb ta tööle hiljaks 8 korda. Ehk ta ilmselt vallandatakse see nädal. Mis tähendab veel suuremat töökoormust meile, JEEE :) 

Igasugused muinasjutuvennad tantsivad. 


See on meie uus boss Carlos.. laulmas karaoket. Ja kallid sõbrad, kõik, kes mind rohkem tunnevad... kuna ma olen animatsioonis tööl, siis meie esmaspäevaõhtuste karaokeshowde avanumber pole mitte keegi muu, kui MINA ja Kadri :D Jube kole on see, mis seal toimub.


Karaoke !  Fun, fun, fun !


Ja headest uudistest siis nii palju ka, et mu armas Grete tuli mulle teisipäeval ( mu vabal päeval) külla Malgrati ! Päeval käisime rannas vesikat tegemas, söömas, meie hotelli vaatamas, rannabaaris mojitosid joomas ja jalutamas. Üle pika aja oli nii hea jälle täitsa omaenda inimesi näha. Käisin veel õhtul Calellas korraks õhtust söömas...  Ja siis õhtul spontaaanselt, nagu mulle ja Gretele kohane, otsustasime, et ta tuleb ööseks Malgrati peole ja pidutseme nii kaua, kuni tal rong tagasi läheb. Ja nii me tegimegi. Käisime läbi kõik võimalikud klubid ja pubid ja shotid said kõik joodud. Ning siis loomulikult hommikul veel ujumas rannas. Mu kohalik sõber Sam oli kaine ja valvas meid ilusti. Ning siis saatsime Grete rongile ja ise tulime koju. Pool8  saime magama ja kell 9 äratus.

Naistega peole ära. 


Väike öine mälestus.


Ja rannas põlesin taas  ning väljas töötamine ka ei aita. Siis olengi pidevalt laiguline ja punane. 

Lapsi on meil palju ja miniclub on juba nii kodune. 

Iga neljapäevane klounishow. Lapsed on sillas jälle ja mul mõnus, siis ei pea ise nendega tegelema korraks :D Vahest on küll tunne, et töötan siin lapsehoidjana. 

Elsa. Nagu mu enda laps oleks olnud. Tema ja ta vend jooksid iga päev kaugelt juba minu juurde kallistama ja musitama. Läksid südamesse nädalaga. 

Juba järgmise reede mehhiko pidu. Here we go again.

Meie lemmikud üleannetud külalised varastasid sombreerod ära ja tegin nalja. 

Pinatat kontrollimas lastekarjas. 


Ning taaskord ühed nädala lemmikud. Ning ka väga üleannetud poisid. Pildil mina, Kadri, Tyler(püssiga) ja crocsidega Carlos. Ja meie lapsed. 

Kõvasti tööd tegemas.

Õhtused limbod ja nöörimängud peale minidiscot. 

Oleme avastanud peale näomaalingute ja kehamaalingud. 

Pintslitõmbed on nii mõnusad, et see on massaaži eest. 

Ja väikesed puhkused ka miniclubis. 

Endiselt käime tööl ja oleme lõbusad. Ja megaväsinud. Ainult magame pauside ajal ja sööme.

Ning vahest harva kui meil on viitsimist, siis lähme välja. Aga seda juhtub nüüd juba harva.

Sest voodi on maailma parim koht. 


Ning ärme unusta ära mu head sõpra, hotelli öist adminni ja turvat, Eliast. Ta lubas minuga abielluda ja ming džunglisse viia. Ema, et sa teaks. 
Tegelikult on lahe mees ja DJ ning esineja siin kohalikes klubides, laulab väga hästi ja on väga armas inimene. Meid siin palju aidanud. 

Ja kuna ta tahab Eestisse elama tulla, siis palus enda kontakti jagada ka Eesti klubide manageridele, kes ta Eestisse tööle palkaks :D

Ning lõpetuseks meie hotellist tutvustav video, kus ma mina korraks figureerin. Fun place.




Saadan tervisi ja musisid ! 


No comments:

Post a Comment