Wednesday, June 3, 2015

yes oh yes

Soodsaid töötingimusi arvestades tundus kõige loogilisem enda vabad päevad ära kasutada reisimiseks. Teisipäeval käisime Lloret de Maris, mis on meist umbes 30 minutilise trippimise kaugusel. Meie linnast see palju ei erinenud, oli vaid veidi suurem.

Rumalalt eeldasime, et kui ostsime pileti Lloret de Mar'i siis see on ka peatuse nimi. Ei. Ei olnud. Sai nalja ja seigelda.


Ning kolmapäeval käisime Barcelonas, sinna sõidame rongiga umbes 1h. Ning kuna oleks mõistlik elada nii, et iga päev koged midagi uut, siis esimest korda elus olin mina korralik linnaturist ja sõitsin City Tour bussiga,
Kaunis maniküür ja muud rekvisiidid.

Suure biitsepsiga turist. Mõned kutsuvad ka kui ''Barcelona Hirm''

Sagrada familia. Antoni Gaudi meistriteos..nagu ka ülejäänud Barcelona City Touri kohaselt, sest see oli ainus arhitekt,keda nad teadsid.

Arc de Triomf.
Camp Nou ( FC Barcelona) 

( Kui küsite, et miks osad pildid on kuskilt googlest ilma allikata, siis vastus on, et turismibussis põlve otsast Samsungiga tehtud pildid ei vääri tihti avalikkuse ette sattumist. Seega ma otsustan nautida hetke, kui olen koha peal ja pärast jagamiseks leian mõne professionaalse fotograafi töö :D
Ja dagnelikult on minu ainsad pildid Barcas tehtud kõndimise pealt lambises kohas (vee?)joa ees :) 



Üks hästi armas väike pood, mis paneb sind kiire elutempo juures hästi korraks midagi uskumatut tegema. Mõtlema. 

Teismeliste paradiis. 


Vahepeal olen siin uusi tuttavaid saanud ja üritanud tööd teha, aga hetkel ei ole hotellis üldse inimesi. Minu tööpäevad on muidugi ka väga rasked - korraldame lastele vahupidusid, mängime basseinis palli, mängime kulli, ajame lapsi taga ja veame neid kukil ja tanstime nendega. Siis ei tohiks unustada veel väga rasket täiskasvanutega naljatamist ja tutti-frutit ( ehk jagame puuvilju ja ajame inimestega juttu). Ühsõnaga minu töö on mu puhkus ja ma naudin enda valikuid. Kuigi ma veidi kahetsen, et ei valinud suve, kus oleks rohkem tööd ja väljakutseid.. siis ma olen rahul. Ausalt. Olen õnnelik :)

Minu megacool otsene ülemus Loli. Väga südamlik ja armas inimene. Inglise keelt küll väga palju ei räägi aga see-eest paraneb minu hispaania keele oskus. 

Minu igapäevane töökaaslane ja enamasti ka voodikaaslane - Kadri. Vinge ja jutukas pliks ning maailma suurim sotsialiseeruja ja pidutseja, Iga õhtu peame maha samu vestlusi. 
Kadri : '' Palun lähme peole, eks?!''
Dagne : '' Ma ei tea, vaatab hiljem spontaanselt..''
Kadri : ''Ei, EI. Ma tean mida see tähendab. ma tahan kohe teada, et lähme !!''

Ühesõnaga.. nalja saab. Armas tüdruk. 

Korraks võin demonstreerida ka enda suurepärast nahamuundumist ja sulandumist hispaanlaste sekka.

Jälle proovin uusi asju- mirror selfie.Proovisin inimene välja näha, kuigi ma olen alati viimane, kes üles saab voodist ja mul on alati umbes 1-5 minutit aega. Mis mulle sobib.
P.S. Tsekkige naiste elamist. Mu OCD saab täiega häid väljakutseid siin. 

Unustasin vist veel mainida, et meie korteris elab nüüd 7 tüdrukut. 4 Eestist, 2 Leedust ja üks tüdruk Lätist. Kõik, kes te kujutate ette, et meil on padjasõjad pesu väel ja oleme hästi armsad. Siis unustage see kohe. Ainsad märksõnad on RIIDED igal pool ja JUUKSEKARVAD !!



Ja alkoholism ja Sangria ei ole naljaasjad. Tuleb ettevaatlik olla siin!

Vahepeal käisime väljas ka enda hotelli manageriga - Marc. Väga lahe inimene, 25 aastane ja vääääga pikk. Eriti minu kõrval, kes on olen väga kompaktne. Oli tore õhtu. Meil on siin omad isiklikud baarid, pubid ja kohad, kus saame allahindlusi ja inimesed on juba omad. Naudime enda olemist.

Kõigile, kes on Eestis tahan vaid öelda, et olete mulle armsad ja saadan teile kallistusi ja hoian südames teid.  Ja nautige Eestis ja seda, et meil on seal kõik nii organiseeritud !Mul läks päris nädal, et harjuda siestadega ning sellega, et kellelgi ei ole informatsiooni millegi kohta ning päevas otsustatakse asju ümber 30 korda. Rääkimata sellest, et tehakse tööd täiesti läbimõtlemata.

Aga ma olen rahul, seiklused tulevadki ootamatusest ja nalja saab.

Järgmise korrani ja saadan teile päikest :) 






1 comment: