Friday, June 5, 2015

Ai ai ai

Grete oli nii armas ja saatis mulle ka ülejäänud parasailingu pildid.

Ülifun oli ! Kutid raputasid veel nööri ka ja lasid meid vette, et ikka vingem oleks. 



Ei tea isegi, mis siin juhtus aga midagi humoorikat ilmselgelt. 
Olen õnnelik.
Danny ja Marc mõtlesid ka meiega taevasse tulla. Sõnastus on hea, tean.

Nüüd tänase tööpäeva juurde, mis on ülifun ja jätkub peale pausi...


Olen südames laps, elu lõpuni.

Eestlastest kasulik tööjõud. Töö kiire ja efektiivne. Hinnapakkumiste saamiseks kirjutage. 

Vahepeal egutan töökaaslasi ja motiveerin neid liigutama. 

Ja ise olen kaevu ääres.

Eesti naised nautimas. 

Ja võib tehtud töö üle uhke olla. Peale pausi hakkame värvima maja siniseks ja valgeks. 

Ja meie paus näeb välja selline

Head isu !


Natukene halvematest uudistest ka, saime enda Calellas peol käimise eest esimese hoiatuse ( 3 on lubatud), kuigi mu sisemini lõvi tahaks väga vaielda vastu sellele otsusele. Ja nüüd hotellis öeldi, et me ei tohi seal internetis ka istuda. Vist segame kedagi. Ehk nüüd ei ole kuskil internetis olla ja muidu oleme ka pahad. Aga me oleme ju praktikandid, kui meid alguses ei vihataks, siis olekski igav. Saab tõestama hakata ennast ja suhteid soojendama :) 


Lõpetame siiski rõõmsal toonil, sain viimase tüki kuivanud lakki (maja värvimise jääk) just käe küljest lahti, seega mu elul pole viga midagi. 



No comments:

Post a Comment