Wednesday, September 9, 2015

1 nädal

Taaskord on minu postituste sagedus kannatanud, sest mul läks arvuti laadija katki ning ma ei ole suvatsenud Malgratist arvutipoodi üles leida. Ilmselt tegelen sellega edasi Eesti pinnal. Seni olen puuk Kadri küljes ja rotin tema arvutit. 



Vahepeal on meil taas vahupeod olnud, mida nautisin, kui teised kooli läksid. Sealhulgas mu armas õelaps, Marten. 1.klass ootab :) 

Naudime. 

Sakslastest neiud, kes soovisid pildile :)

Kuumus ja vaht, ehk igapäevane töö. 


Selle jahutamiseks maailmaparim jäätisekokteil.

Vahepeal ostsin uue kleidi ja eputasin natukene. 

Ja meie uus activity- waterwar ! Ehk loobime inimesi veepommidega ja nemad meid vastu :) Lastele meeldib hullult !

Need veepommid, 100+, läksid umbes 10 minutiga. 

Ning taastumine veesõjast teetassi, sokkide ja NCIS seriaaliga :)


Ning vahepeal suutsime käia ka korraks Barcelonas ning teha viimased shoppamised :)

Läksin vist veidi liiale, sest kui üks kord aastas shoppama minna, sest muidu seda vihkad, siis võib nii juhtuda :)

Kellel on surres kõige rohkem asju, see võidab.

Barcelona.

Kadriga oleme suurpead.

ja veelkord suurpead.

Ja sööme tervislikult. 

Turist olemas.


Purskaev.

Ja veelkord turist. 


Vaade meie hotelli rõdult.

Siis ühel kaunil esmaspäeval sadas meie hotelli sisse mingi tantsutrupp Gruusiast, kes seletasid ainult vene keeles ja tegid 4 tantsu, nagu sõjast oleks tulnud. Õudne oli. Võtsid enda küla ka kaasa ja jube oli. 

Leidsime lõpuks ka hiina restorani, kus saime 4 käiku 8 euro eest ning oli niii hea ja vaheldusrikas. Mõnus ja maitsev ! Selle leidsime, kui käisime Calellas shoppamas ja söömas.



Ja meie hotellis on nüüd wii, ehk vihmaste ilmadega möllame siseruumides lastega. Vanematele õudusunenägu. :D

Ja viimasel ajal on nii hull olnud hotellis, et ma magan all riietusruumis madratsi peal ja kõik naeravad mu üle :D

Ja enda soengud saan endiselt Kadri käest. 

Pidasime ühe 3 aastase sünnipäeva terve hotelliga, vene pere ning kogu kammajaa- vahupdu, Miki Mouse, õhupalliloomad, koogid ja asjad. 

Mexican night. 

Tegime taas mehhiko pidu. 

Ja taas magan hotellis... rahulik pidu. 


Ja siin teeme hotelli manageri officis pahandust ja vahetame ta screensaverit.

Ning tagasi tööpostile minnes oli üks armas kutt meile toonud kaks cappucniot, kuigi me isegi ei joo kohvi. 

Ning üks mu sõber Tushya tuli Indiast Barcelonasse ning tuli ka mulle Malgati külla. 

Tegime talle ka näomaalingu, kuna ta oli varem ainult pilte nautinud :)

Sünnast veel pilte. 




See on mu sõber Sam, kellega suve algusest oleme suhelnud. Ta aitas mind palju ja oli hea sõbra eest. Nüüd lahkub ta Saksamaale uusi väljakutseid otsima. 

:)

Ning eile otsustas ta mulle roose kinkida, üllatus - üllatus. 

Eputrilla.


Ning lõpetuseks ütlen, et olen nädala pärast tagasi. Viimased nädalad töötame ainult Kadirga kahekesi, kuna Tyler lõpetas nüüüd ja lahkus. Seega tööd on palju ja väsimus suur. Aga oleme juba valmis koju tulema ja igatseme perekondasid palju.

                                                              Olen koju tulemaaas! Kallistused ja musid.

No comments:

Post a Comment